خل شدم رفته

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

خل شدم رفته

ايناها خودتون ببينيد نيگاه اينجارو:

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

جوووووووون چه نازي تو عمويي!...

 


اي رفيق با وفا هر شب دعايت ميکنم

گر ندارم زانتيا فرقون سوارت ميکنم

هههههه ههههههههه ههههههه

 


لامارتين ميگويد:تو را دوست دارم

بدون آنکه علتش را بدانم

چون محبتي که علت داشته باشد

يا احترام است يا ريا.

چی گفتم؟؟؟؟

 

اين عکس چي ميگه ؟؟؟

 

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com


سلامتيه عقابي که تو آسمون به پرش مينازه

سلامتيه پولداري که رو زمين به پولش مينازه

سلامتيه ما که هيچي نداريم و به رفيقامون مينازيم.

مختص خودم بود واسه شماها

 

 

      اینا هم که اعصاب ندارن


خب حالا چي ميگيد؟؟؟

داغونم نه؟؟؟؟

اوه اوه اوه اينا ديگه کين ريختن تو خونه!!!!

چي؟؟؟بله؟؟؟کي من؟؟

کجا؟؟جوووون؟؟ديوونه خونه؟!

آهان ديوونه خونه ي آجي ديوونه رو ميگي نه؟؟

نه؟؟چي؟؟امين آباد.....!!!!!

واااي بچه ها اين آقا چي ميگه؟؟؟

ولم کنيد وااااااااااااااااااااااي

....
.....
.....
بچه ها بيايد اونجا ملاقاتم من و بردن امين آباد.

واسم آناناس بياريد آناناس دوست دارم.

 

 

 

 

عاشقتونمممممممممممممممممم


نظرات شما عزیزان:

دهکده غمها
ساعت10:21---2 آذر 1390
سلام باحااااااااااااااااااااااااااا ااال

خیلی قشنگ بود .

ببخشید که دیر شد سرعت اینترنتم کم
شده زیاد صفحه باز نمیکنه نمیدونم چه
مرگشه


فرخ
ساعت18:15---27 آبان 1390
وااااااااااااااااااااااااااااا
مگه میشه؟ بیخیال موفق باشی آجی


حمید طالب زاده
ساعت17:04---25 آبان 1390
وبلاگ خوشگلی داری به ما هم سری بزن

ما از طرفراران عمادو حمید هستیم........
پاسخ:عماد و حمید پس چرا آدرس ندادی؟؟؟


:-)
ساعت20:10---23 آبان 1390
سلام
چطوری؟
می خوام دعوتت کنم به دیوووونه خونه!!!
عید پارتی یه!
دیر نکنی!!!
ما کلی تدارکات پذیرایی تهیه کردیم.
راستی حتما توی خبر نامه عضو شو!!!!
www.crowdedmind.loxblog.com

همکار جدید دیوووووونه
محمد:-)


H_Darkness
ساعت19:40---23 آبان 1390
سلام دوست عزيز

آپم

خوشحال ميشم بهم سر بزني

منتظرم...


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:49---22 آبان 1390
هووووووووووووووووووووف
چه عجب نوبت من شد
اجی نظرای تو هم زیاد شدنا
یه اپ جدید بذار جیگملم
چوووووووووووووووون
منم اپیدم
یه اپ خووووووووووووووووووب
بیا و ببین
خیلی گلیییییییییییییییییی
خیلی ماهیییییییییییییییی
عسیسممممممممممم


هما
ساعت15:18---22 آبان 1390
سلام نانایم...بدو بیا اپم..داری میایی بگو به چه اسمی لینکت کنم...

hamed
ساعت14:47---22 آبان 1390
راستشو بخوای قبلیه خوشکلتر بودپاسخ:واقعا؟؟؟؟

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:35---22 آبان 1390
سلام اجی گلم
اجی خوبم
بیا من دارم میرم دیگه
تا روانی نشدم دیگه برم
من یه ادم بی ارزشم
بدبختم
بای


دهکده غمها
ساعت11:40---22 آبان 1390
سیلللللللللللللللللللللللام

جالبناک مینویسی

یه سرکی بزن شاید خوشت بیاد


دهکده غمها
ساعت11:40---22 آبان 1390
سیلللللللللللللللللللللللام

جالبناک مینویسی

یه سرکی بزن شاید خوشت بیاد


hamed
ساعت22:09---21 آبان 1390
سلام . قالبت نه بده نه خوبه. یه وقت ناراحت نشیا، چون دوستمی اینو گفتم وگرنه می گفتم خیلی عالی بود . به دو دیل می گم که نه خوبه نه بد:

1- چپ و راست قالبت خالیه

2- فقط بالای قالبت عکس هس. پایین قالبت دیگه خیلی سادن. پاسخ:آره راست میگی موافقم


هما
ساعت21:52---21 آبان 1390
salam.vahshat kardam in akso didam,webet ba mazast.khosham omad

مرضیه
ساعت21:25---21 آبان 1390
قالبمممممم مبارک هووووووووورااااااااااااااااااا ااا

%%%%%%%%%%%%

یوهووووووووووووپاسخ:آره عزیزمممممممممم قالبت مبارک هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


مهسا
ساعت20:43---21 آبان 1390
سلام خواهر گلم
خدا بد نده چرا امین آباد؟؟؟
آجی من خیلی وقت پیش آپ کردم ولی از همون لحظه
دیگه نیومدم نت تا الان
هزارتا بدبختیه دیگه عزیزم
ببخشید ولی الن بیا منتظرم
قالب جدیدتم مبارکت باشه


شاهین
ساعت20:38---21 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اام واااااای تبریک میگم آجی وبت توووووپه توووووووووپ بوووود حالا شده کاتویوشا!!!!!!میدونی چیه که؟؟؟؟ 7
فقط مواظب باش لوکس بلاگ رو نترکونی مثل انفجاره امروز!!!!!!!قالبت عالیه..خیلی نازه....این پسمله منم هاااا دارم قلبمو میدم به......!!!!!!!!!عالی بود عالی ترررر شده


شاهین
ساعت6:50---21 آبان 1390
سلااااااااااااااااااااااام آجی جوووووووووووووون من در حدی نیستم که بخوام یه فرصت بهش بدم اصلا هم باهاش مشکلی ندارم به خدا هرچی بووود دیگه تموم شد من فراموش کردم الانم اگه میخواد یه فرصت داشته باشه همه باید این کارو بکنن نه فقط من اصلا من چیکاره ام؟؟؟؟؟
پاسخ:نمیدونم والا


محمد:-)
ساعت0:34---21 آبان 1390
آره قالبت رو عوض کن

خدا خیرت بده ننه جون.

:-)
پاسخ:چشمممممممم حالا چه شکلی باشه؟؟؟؟؟


محمد:-)
ساعت23:32---20 آبان 1390
بره برای خودش هم بهتره

مطمئن باش با یه وبلاگ دیگه بر می گرده.

و با یه احترام دیگه!
پاسخ:........................................!!!


پسر د...
ساعت20:29---20 آبان 1390
میشه بیای دیونه خونه
من خداحافظی کردم.
ببخشید که ناراحتت کردم.


hamed
ساعت20:25---20 آبان 1390
اگه بتونی یه قالب شد بذاری بیشتر به وبت میاد. چون مطالبی که داخل وبت میذاری شادن پس بهتره که قالبت هم شاد باشه

مرضیه جووووووووون(خوووووودم)
ساعت18:22---20 آبان 1390
سلامممممممم

بچه ها



یه چیزی.....نظرتون راجع به قالبم چیه؟؟؟؟

می خوام قالبمو عوض کنم به نظرتون چه شکلیش و بزارم؟؟؟؟



شماها هم بنظرید باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:بچه ها گناه داره نزارید سر خورده شه نظر بدید.


Mehran
ساعت14:09---20 آبان 1390
Salam abji
chetori?
Manam khobam.
Mamnoon ke behem sar zadi.
Ap kardi khabaram konia.


رضا
ساعت14:05---20 آبان 1390
سلاام آجی خوبم...ببخشید من چند وقت یک بار غیب میشم!
درگیره کارم اما میام نگران نشید
مرسی که از قالبم تعریف کردی...راستی اگه میخوای قالبتو عوض کنی سایتavazak.com
قالب های قشنگی داره اونجا هم یه سر بزن.


ستاد مقاومت محمد
ساعت11:15---20 آبان 1390
شعار های محمد قبل از انتخابات برای نویسنده دیووونه خونه!

من همه شما رو دیووونه می کنم!
پست های دیووونه خونه رو رایگان می کنم!
من وبلاگ تعیین می کنم!
من تو دهن پسر دیووونه می زنم!

بیایید و در دیووونه خونه و به دخمل دیووونه یک صدا بگویید -- محمد ---!!!!
:-)


محمد
ساعت11:08---20 آبان 1390
شعار های محمد قبل از انتخابات برای نویسنده دیووونه خونه!



من همه شما رو دیووونه می کنم!

پست های دیووونه خونه رو رایگان می کنم!

من وبلاگ تعیین می کنم!

من تو دهن پسر دیووونه می زنم!



بیایید و در دیووونه خونه و به دخمل دیووونه یک صدا بگویید -- محمد ---!!!!

:-)
پاسخ:رای ما محمد همائی .................... هورااااااااااااااااا به امید دنیای مجازی و وبلاگی بهتر


مرضیه ی ناراحت
ساعت1:19---20 آبان 1390
بچه بچه ها لطفا وقتی وبلاگ های هم میرین به هم توهین نکنین و حد خودتون و بدونید
نگاه ترو خدا الآن آجی دیوووونه ی من ناراحته منم دوست ندارم کسی که دوسش دارم ناراحت شه
هرچند تمام اینا تقصیره این پسره ی خل و چل و بی فرهنگه.


رضا
ساعت1:18---20 آبان 1390
سلام آجی جونم خوبی؟؟؟؟خدا بد نده چرا هنگی؟؟؟؟نکنه از دوری منه شیطون؟؟به به به چه عجب داداش شما برگشتی!!!پاسخ:

رضا
ساعت1:15---20 آبان 1390
سلام آجی جونم خوبی؟؟؟؟خدا بد نده چرا هنگی؟؟؟؟نکنه از دوری منه شیطون؟؟
من با تاخیر و تغییر برگشتم بدووووو بیا


سوگند
ساعت23:36---19 آبان 1390
سلام خواهر دیونه خودم.باور کن آپی هم که میکنم با بدبختیه چون فرصت ندارم.دیگه شرمنده باید زحمت بکشی و خودت بهم سر بزنی تا منم بیام.
من پول ندارم کمپوت بخرم بجاش برات گل میارم بیا


شاهین
ساعت23:18---19 آبان 1390
سلام آجی تورو خدا تو دیگه نه
همین که آجی دیوووووونه از دستم ناراحته کافیه...به خدا اول اون شروع کرد....آخه خدایی اگه خودت جای من بودی قاطی نمی کردی؟؟؟؟؟؟خددددااااااییییی لهش نمی کردی؟؟؟آخه خیلی پروو بالاخره یکی باید جوابشو بده دیگه نه؟؟؟؟وااااااااااای خدااااااااااااا چرا کسی منو درک نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:26---19 آبان 1390
سیلام اجی
اجی اپت مثل همیشه عالی و دوس داشتنی بود مثل خودت
اجی من خیلی ناراحتم
خیلی داغونم
اجییییییییییییی(((
منم اپیدم اما خیلی ناراحتم
روی منو سفید کردن رفت
وبمو به گند کشیدن


مهران
ساعت20:31---19 آبان 1390
سلام
شرمنده.آخه چند وقت نبودم
آپت خیلی قشنگ بود
منم آپم
منتظرمااااااااااااااااااااا


hamed
ساعت18:30---19 آبان 1390
سلاااااااااااممممممممم.
نه مثل اینکه واقعا هنگ کردی.
اینجوری از خونه نری بیرونا، می زنی یکی رو game over می کنی.
راسی این پسر خوشکه دیگه کیه ؟ نکنه عکس پسر.............. هس؟؟؟؟!!!!!!!: P


پسر دیووونه
ساعت13:33---19 آبان 1390
من اومد ملاقات ولی نگذاشتن ببینمت!
گفتن ایشون در حال حاضر مرخص هستند.
حالا نمی دونم از مخ مرخصی یا از دیوانه خانه!
تکلیف منو روشن کن الان تو این سرما چی کار کنم؟؟؟؟

آناناس گیرم نیومد نارگیل گرفتم!
البته چون هوا سرد بود و من صبحانه نخرده بودم همش رو خردم ولی پوستش رو برات گذاشتم.
اونم دادم به در بون گذاشت برات توی سطل آشغال ، یادت نره ازش بگیریش!!!
راستی خواستی بخوریش یه فوت بکنش آخه اون سطل آشغال برای توالت تیمارستان بودش!!!!

حالتو جا اوردم نه؟؟؟؟؟؟؟
هاهاها...
برو حالشو ببر...



راستی شوخی کردم ها نری به آغا محمد چوغولی کنی!!!!!
ترسو !


ali
ساعت11:23---19 آبان 1390
سلام
حالت خوبه؟؟؟؟
من قاطي كردم
منم ببريد امين اباد


محمد:-)
ساعت10:17---19 آبان 1390
ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چی شد؟؟؟؟؟؟؟

بل کل هنگ کردم !!!!!

؟؟؟؟؟؟!؟؟؟؟؟

راستی عکس پسر دوووونه رو از کجا اورده بودی؟

:-)
پاسخ:هاهاهاها اوه داش ممل بعدن بهت میگم رئیس امین آباد اومد...به به به عمو رئیسه


شاهین
ساعت0:09---19 آبان 1390
سیلاااام آره آجی فک کنم کم کم داری دیوووونه میشی!!!!اینا اثراته درسه خواهرم!!!!!!من میام ملاقاتت نگران نباش!آناناس هم می خـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــرم بــــــــراااااااااااااااااااا ات دیگه چی میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟دووووووووست دارمپاسخ:آخ جوون آناناس میسی داداشی.... اینجا امین آبادش پیشرفتس نتم داره دمشون جیلیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ] [ 23:11 ] [ girl ] [ ]